|
Ernst Biesbroeck (1967) heeft na zijn behaalde MBA zijn eerste werkervaring opgedaan in de makelaardij in Zeeuws-Vlaanderen en in Amsterdam. 
Midden jaren 90 verliet hij het onroerend goed voor de hotelsector en deed hij marketing projecten voor onder andere het Kurhaus Hotel in Scheveningen, Krasnapolsky Amsterdam en het Hyatt Regency in Birmingham om vervolgens in de hotel-automatisering terecht te komen. Zo was hij 7 jaar directeur van Hotel Concepts Nederland, en hielp het bedrijf opbouwen van een 3-mans zaak tot de Nederlandse marktleider in hotel-automatisering, met klanten als Bastion, Golden Tulip, Best Western, Fletcher, Hampshire, Van der Valk, Efteling en Camile Oostwegel Chateau's. Na een jaar sabbatical keerde hij in 2008 terug naar zijn oude liefde; het vastgoed. Vandaag de dag adviseert hij diverse klanten bij het nemen van aan- en verkoop beslissingen, het beheren van vastgoed en het actief zoeken naar vastgoed en bouwgronden voor een aantal opdrachtgevers. Daarnaast beheert Ernst een eigen kleinschalige portefeuille aan vastgoed. Ernst woont deels in Amsterdam en in Hulst (Zeeuws-Vlaanderen).
|
|